Levertijd & Verzendkosten

Wij streven ernaar je zo volledig mogelijk te informeren over onze producten en dienstverlening. Hieronder vind je veel gestelde vragen over het verzenden en bezorgen van producten.

Levertijd

Pakketten worden na betaling binnen 1-2 werkdagen bezorgd. Wij verzenden je bestelling op het moment dat we de betaling hebben ontvangen en je ontvangt een mail als de bestelling wordt verzonden.

Verzendkosten

Bij ons betaal je géén verzendkosten. Wel vragen we een minimaal orderbedrag van €20,- om een stukje van de verzendkosten te kunnen dekken.

Status van je bestelling

Nadat je hebt besteld houden wij je per e-mail op de hoogte over de status van de bestelling. Je ontvangt de bestelling wanneer:

  • Je de bestelling plaatst (orderbevestiging)
  • De betaling binnen is (betaalbevestiging)
  • De order wordt verzonden (verzendbevestiging)

Iedere keer als de status van jouw bestelling wijzigt, krijg je hiervan per e-mail bericht. Controleer ook jouw ongewenste map. Het kan namelijk gebeuren dat de e-mail in deze map terecht komt.

Verpakking bestelling (envelop of pakket)

Jouw bestelling wordt verzonden in een brievenbuspakje of pakket. De wijze waarop de bestelling wordt verzonden is afhankelijk van het gewicht en de grootte van de bestelde producten.

Verwerken bestelling

Jouw bestelling wordt verwerkt op het moment dat de betaling binnen is. Bij een directe betaling wordt je bestelling dus direct doorgezet naar ons magazijn. Kies je voor een bank betaling, dan wordt de bestelling verwerkt op het moment dat de betaling binnen is. Wij controleren deze bankbetalingen twee keer per dag tot uiterlijk 16.00 uur. Bestellingen worden na betaling tijdens de volgende tijdstippen behandeld door ons magazijn:

Envelop & Pakket

Maandag t/m Zaterdag tot 24.00 uur


Na de verwerking van de bestelling ontvang je een automatische e-mail die mogelijk terecht kan komen in de ongewenste map.

Verzenden bestelling

De verzending van bestellingen gebeurt op de volgende tijdstippen:

Envelop & Pakket

Maandag t/m Zaterdag tot 24.00 uur

Onze pakketten worden dagelijks opgehaald. Op het moment dat deze zijn overgedragen aan één van de verzendmaatschappijen krijg je de Track & Trace code per e-mail toegezonden.

Verpakking en verzending

Al je bestellingen worden verzonden met de service en zekerheid van PostNL. Wij nemen de verantwoordelijkheid voor beschadigd geraakte en vermiste artikelen. Dit betekent dat je de beschadigd geraakte artikelen kunt retourneren. Bij vermiste artikelen zullen wij samen met PostNL een onderzoek starten.

Wij verzenden onze producten volledig discreet. Op de pakketjes en enveloppen staat geen logo en ook geen naam van de webwinkel.