Levertijd & Verzendkosten

Wij streven ernaar je zo volledig mogelijk te informeren over onze producten en dienstverlening. Hieronder vind je veel gestelde vragen over het verzenden en bezorgen van producten.

Levertijd

Pakketten worden na betaling binnen 1-2 werkdagen bezorgd. Wij verzenden je bestelling zo snel mogelijk nadat we de betaling hebben ontvangen en je ontvangt een mail als de bestelling wordt verzonden.

Verzendkosten

Bij ons betaal je bij een bestelling vanaf 35,- géén verzendkosten*. Wij hanteren een minimaal orderbedrag van € 19,- en tot 35,- draag je slechts € 3,95 bij aan de verzendkosten.

*Gratis verzending wordt berekend over het eindbedrag na korting.

Status van je bestelling

Nadat je hebt besteld houden wij je per e-mail op de hoogte over de status van de bestelling. Je ontvangt de bestelling wanneer:

  • Je de bestelling plaatst (orderbevestiging)
  • De betaling binnen is (betaalbevestiging)
  • De order wordt verzonden (verzendbevestiging)

Iedere keer als de status van jouw bestelling wijzigt, krijg je hiervan per e-mail bericht. Controleer ook jouw ongewenste map. Het kan namelijk gebeuren dat de e-mail in deze map terecht komt.

Verpakking bestelling (envelop of pakket)

Jouw bestelling wordt verzonden in een brievenbuspakje of pakket. De wijze waarop de bestelling wordt verzonden is afhankelijk van het gewicht en de grootte van de bestelde producten.

Verzenden bestelling

Wij pakken de pakketjes op werkdagen van 7:00 tot 16:00 in.

Onze pakketten worden op werkdagen rond 16:00 opgehaald. Op het moment dat deze zijn overgedragen aan DHL krijg je de Track & Trace code per e-mail toegezonden.

Verpakking en verzending

Al je bestellingen worden verzonden met de service en zekerheid van DHL. Wij nemen de verantwoordelijkheid voor beschadigd geraakte en vermiste artikelen. Dit betekent dat je de beschadigd geraakte artikelen kunt retourneren. Bij vermiste artikelen zullen wij samen met DHL een onderzoek starten.